joi, 23 aprilie 2020

Conexiuni


   

   Lumea mea e legată imparțial de a ta. E un adevăr probator ce capătă valenţe spirituale dacă te gândeşti la biserica din tine şi la armonia ta cu Dumnezeu. 
    Apropierea mea cu tine, m-a dezarmat de orice prejudecăţi şi clişeie născute din instinct, m-a convins de existenţa sacră a unui semn izvorât din iubirea absolută, capabil să încrusteze imaginea divinului pe chipuri, pe oameni, pe case.  Sunt convinsă că puterea acestuia, va cultiva iremediabil în noi,  puteri eclantante pentru autonomia spiritului şi a cugetuluiCred în forţa magică a lui, a zâmbetului, izvorât dintr-o conştiinţă sănătoasă, molipsitoare, dar şi în limpezimea izvoarelor care nu-şi schimă cursul indiferent de stihie. Ştiu că e în puterea lui să înlocuiască o cută a supărării, a deziluziei cu o îmbrăţişarea de raze.              
        Alianţa pe care am creat-o ne distinge din mulţime lâncedă în care ne-am pomenit, oferindu-ne posibilitatea de a ne reabilita în oglinda veşniciei. E în puterea noastră să stabilim legături conecte cu raiul dar şi cu iadul, reuşind să alegem pertinent şi lucid cărui univers ne asociem. Dacă alegem raiul,  e necesară purificarea de umbra neadevărului, iar dacă iadul este opţiunea noastră, nu avem decât să clădim imperii cu picioare de Colos, pentru că oricum menirea e una- iadul, îmbrăcat în zele de argint.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ziua în care n-am mai plâns

               imagine: pinterest      Era 4 dimineața, zi de sâmbătă când a urcat în microbusul ce avea s-o ducă pentru prima d...