sâmbătă, 7 martie 2020

Cuvânt de salut

 


     Te salut, dragul meu. De-ai şti cât am aşteptat clipa de revedere? De-ai şti cum am îndurat lipsa unui prieten tăcut, care să mă asculte, dar să nu tacă, ci să-mi sugereze cu discreție sentimentul de siguranță.
 Trebuie să ştii că eşti oaza de lumină a unui trup chinuit în ocna tăcerii. De aceea, venirea ta, întâlnirea cu tine, o primesc ca pe-o binecuvântare.
   Promit să fiu prietenul fidel care, poate ți-a lipsit şi ție,  şi împreună să ne eliberăm de drobul de sare al unor timpuri incoruptibil de apăsătoare şi înguste.
   Te îmbrățişez, până revin cu turle şi trâmbițe, ca să omagiem clipa de reîntregire a două suflete îndrãgostite de frumosul sufletului omenesc.

2 comentarii:

  1. Eşti o enigmă, citind crâmpeele de jurnal rămân tot mai încântată şi mă bucur mult că te-am cunoscut şi te am ca colegă. Succese dragă Corina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, drăguța mea, bucuria de-a fi colege o împărțim la două. Te pup.

      Ștergere

Ziua în care n-am mai plâns

               imagine: pinterest      Era 4 dimineața, zi de sâmbătă când a urcat în microbusul ce avea s-o ducă pentru prima d...