luni, 4 mai 2020

Te caut

   Am plecat când nu mai aveam nici o speranță de recuperare, eram incorigibil contaminată de prezența ta, care mă domina şi atunci când respiram, darmite când te aveam alături. Trebuia să scap de această obsesie, din care nu aveam scăpare decât abandonând câmpul de luptă minat cu preconcepții optuze.
Nu regret lipsa sedativului din vene, decât poate că n-am scăpat de el mai devreme. Ştiam că voi reuşi să te elimin cu propriile tale arme-  lipsa respectului care se face vinovat de grota sadică în care-ți duci viața. E o luptă pe care am câştigat-o mult mai repede decât te-ai fi gândit, am luptat cu un om în zodia taurului, dar care nu era deloc un taur - poate un bou nărăvaş ce a îmbrăcat veşmâtul zodiei perfecte atunci când ai dat față în față cu societatea extrovertă. Pe ea ai reuşit s-o cucereşti, pe mine încă urmează, aşa mi-ai spus atunci când nu ne-am mai avut. 
  Nu ştiu ce să-ţi spun, în acest moment, când armata pe care o conduci cu vehemență şi-a lăsat armele în retragere, deşi sunt convinsă că e  o altă strategie a cuceritorului din tine. Atâta ştiu: nu voi mai permite ca miedul linguşitor ce ți se scurge prin vene, să-mi afecteze aripile  pe care le-am ignorat, lăsându-le la latitudinea concepției tale înguste despre lume şi visuri. Mi-am ignorat zbaterile nocturne care mă puneau în fața unor visuri condamnate la moarte înainte de a se fi născut şi te-am urmat cu încredere sadică, gatã oricând să atac dacă mi te-ar fi reprosat cineva. 
Dar azi gata, m-am purificat privind cerul Dumnezeului din mine şi de data asta n-am mai auzit nici un repros, aşa cum s-a întâmplat alte dăți. Din contra, am primit raza curcubeului ca pe-o călăuză de care nu aveam voie să mă desprind. Ne-am strâns într-un oftat, al vulcanului gata să erupă şi ne-am lasat invadate de puterea muntelui şi de viața veşnică a codrului, martor şi el la lungile nopți de căutări istovitoare de sine.
   Azi, fila cu tine, am făcut-o ghem şi am trimis-o vântului să te judece sau, din contra, să-ți facă dreptate, atâta timp cât eu mă complac, privind la imaginea libertății din mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ziua în care n-am mai plâns

               imagine: pinterest      Era 4 dimineața, zi de sâmbătă când a urcat în microbusul ce avea s-o ducă pentru prima d...