joi, 8 aprilie 2021

Clipă și Oameni

  Dnei Rodica Gavrilița, un om luminos din viața mea
 pinterest.com
                                                        
          Azi m-a vizitat Poezia. A bătut la poarta zilei mele de joi misterioasă și cochetă, cu corp de atlet și aromă dulce-amaruie de cafea, a venit ca o divă savuroasă această poezie și mi-a sărit în brațe de cum s-a văzut în casă. Mi-a făcut îndrăzneț cu ochiul și ne-am prins într-un dans fără pereche- ea, poezia și eu-umilul muritor. A durat acel vârtej cât clipa de iubire, cât "te iubesc-ul"  pe vârf de buze, cât ochiul de lumină în geana nopții, dar a fost de-ajuns ca să rămână acolo, într-un suflet ce tânjea după căldură și lumină. 
   Azi m-am întâlnit c-o Poezie. M-a invitat într-un târziu, când vraja s-a mai risipit, la o cafea. Ce mai cafea! O cafea cu aromă și gust de duminică, cu horboțică și mama în cap de masă. Ce mai cafea! Ce mai fericire când toate în lume îți sunt prieteni: și florile, și umbrele, și oamenii - toate sunt experiențe de pe Strada Bucuriilor Pierdute, din toate ai învățat și ai găsit suficiente motive să-i inspiri și pe alții. 
    Mi-a venit la prag Poezia, m-a strâns la piept ca o mamă, cu tot cu cicatrici, cu doruri și misterul unei matematici nedeslușite de secole și a rămas smerită în prag până am invitat-o la masă. Ce mai masă! Ce mai mireasmă! Aveam și ceai și pădurea deasă, și albul zilei și câmpia de acasă. 
    Mi-a venit la prag Poezia și a rămas să-mi vegheze Fericirea Simplă, zâmbindu-mi dintr-o carte- FRUMOASĂ DEPENDENȚĂ.
   Mi-a intrat în casă Poezia, mi-a zâmbit cu ochi de primăvară și mi-a confirmat că sublima clipă ar putea lua drumul pribegiei dacă n-aș avea suficient curaj s-o rog să mai rămână. Am pus-o la masa, că doar așa se primesc musafirii, am rugat-o să guste din bucatele simple, binecuvântate de același Dumnezeu - SUFLETUL. 
   Azi am primit în ograda sufletului meu Poezia. I-am oferit găzduire, lăsând-o pe ea să aleagă în ce colț de ogradă i-ar plăcea să guverneze: în suflet, la suflet, pe suflet. I-am spus că oriunde nu se va cuibări o voi curta, o voi alinta doar să mă izbăvească de zile nefaste și prietenii false.
   Azi găzduiesc Poezia și mă simt privelegiată stând CU VIAȚA LA O CAFEA.
    
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ziua în care n-am mai plâns

               imagine: pinterest      Era 4 dimineața, zi de sâmbătă când a urcat în microbusul ce avea s-o ducă pentru prima d...