marți, 28 decembrie 2021

Dimineți

   
     Îmi încep ziua cu un surâs de soare, care-mi gâdilă geana înnebunită de somn. Mă las mângâiată și-mi vine să strig de fericire, fiindcă acești zori nebuni mă surprind contemplând seninul mioritic. Mă bucur ca un copil de acest mister pueril. Luând la pași mici fiecare părticică din gura de rai, mă îmbăt cu stropul de fericire ce mi-a fost dat. Alerg mâncând pământul de teamă ca ar putea cineva să -mi ea această stare de pomină. Nimic nu se compară cu ce simt în momentul când soarele din lunca cu păpădie își aprinde felinarele pentru a ne lumina supărările ori, din contra, bucuriile din care ne înfruptăm zilnic.
     Privesc cu sufletul însetat priveliștea ce mi se intinde în față și mă mir că această fidelă revelație a rămas aceeași, surprinzător de maternă. M-a primit cu bucuria părintelui ce-și strânge la piept odorul risipit în lume. De dorul lui chipul îi e brăzdat în nuanța holdelor pârguite, iar zâmbetul îi e o mare sărbătoare. Astfel ne-am revăzut după lungi așteptări. Ambele plângeam. Eu după o viață a mea. Ea după toți copiii risipiți prin lume.
     Mă întreb, de câtă suferință e nevoie ca acest pământ să răsufle a implinire și împăcare? Cât tribut vom plăti an de an exodului care ne sărăceste tot mai mult de oameni, oameni buni, cuminți, care, în pofida acestei cumințenii uită să se mai întoarcă?
Ne e apretat pe suflet cu lacrimi că suntem poporul cel mai împovărat de grijle care ne-au împrăștiat, la rândul lor,  prin lume ca găina orbului. 

Un comentariu:

  1. Numele meu este Bernada Gaspar. Din respect pentru DR ISIKOLO și vrăjile tale, trebuie să fac această mărturie cunoscută tuturor. Am fost la alți vrăjitori fără să văd niciun rezultat, tot ce vor ei a fost după banii mei. Mi-am dorit doar să vin la tine mai devreme, am primit tot ce este mai bun de la tine. Fostul meu soț a fost plecat timp de un an și am fost peste tot și alți vrăjitori pentru ajutor, dar niciun rezultat până când prietenul meu mi-a prezentat doctorul Isikolo. După ce s-a terminat Vraja de dragoste, am primit în sfârșit un apel de la el în mai puțin de 48 de ore. Vrăjile lui au făcut minuni și soțul meu s-a întors plin de dragoste. A fost ca o minune! S-a întors brusc cu flori spunând că ar trebui să i-l dau, am fost cu adevărat uluit și șocat când soțul meu a îngenuncheat cerșind iertare și să-l accept înapoi. Sunt cu adevărat lipsit de cuvinte și vesel, ești un Dumnezeu trimis mie și întregii mele familii. Și acum sunt din nou o femeie veselă. Vă mulțumesc foarte mult Dr. Isikolo. Pentru toți cei care caută un vrăjitor adevărat, contactați-l pe Dr.Isikolo prin e-mail prin: isikolosolutionhome@gmail.com. Puteți, de asemenea, să-l trimiteți prin WhatsApp la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere

Ziua în care n-am mai plâns

               imagine: pinterest      Era 4 dimineața, zi de sâmbătă când a urcat în microbusul ce avea s-o ducă pentru prima d...