duminică, 9 august 2020

Am ajuns

      Am ajuns într-un punct de reper și aici vreau să rămân, vreau să împărățesc peste propria-mi creație ca peste Univers Dumnezeu. Vreau să mă compun, cu tot cu fiori, din trăiri și retrăiri la care sufletul roșea de neputință și pudoare. Vreau. Asta vreau să mi se întâmple de acum în colo, nu vreau să -mi regret existența fizică fără a ști ce înseamnă să arzi cu tot cu vise atunci când focul e la un oftat distanță.
    Acum când știu că problemele existențialiste fac front comun cu problemele unui ”paradis în destrămare” și cu ”raiul pe pământ” , înțeleg că escapadele din mine, au fost adevărată terapie pentru descoperirea de care mi-a fost frică mereu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ziua în care n-am mai plâns

               imagine: pinterest      Era 4 dimineața, zi de sâmbătă când a urcat în microbusul ce avea s-o ducă pentru prima d...